Rock it!

Åh! Jag är verkligen helt förälskad i Käthes tävling, skulle jag vinna skulle jag bli så glad att jag inte vet vad. Speciellt eftersom jag inte kommer kunna köpa nya kläder på flera månader (Jag är student, plus att jag och sambon har köpt en ny soffa för 13000 så det är inte synd om mig. Att jag inte skulle kunna köpa kläder på flera månader var ett medvetet val).



image7

Jag vet inte om det är fler som kör med teman i tävlingen, men jag tycker själv att det blir lite roligare då :) Dagens bidrag är Rock-tema, helt perfekt till rockkonserten :) Såhär snygg vill jag vara när jag ska gå på Bossen i sommar! Alltihopa från Haléns.

Armband 2-pack 149,90
Topp 149,90:-
Strechjeans 249:-
Skor 449:-

Totalt: 997,80:-




Kommentarer
Postat av: Myrra

Snyggt! Hur gör du dina kollage?

2008-02-25 @ 01:42:26
URL: http://myrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0