Romantisk ros

Detta blir mitt sista bidrag i Käthes tävling. Ni anar inte hur mycket jag vill vinna!! Men lämna över bedömningen till någon annan. Alla som är med i den här tävlingen är "in it to win it" och hoppas ända nerifrån tårna att det just är han/hon som utses som vinnare :) *Jag håller tummarna hårt, hårt för att vinnaren blir just jag, men jag tror att Käthe kommer ha det jättesvårt!

Idag är det i alla fall tema romantik :) Alla kläder från Haléns!!


image453

Topp 199:-
Kjol 249:-
Axelväska 249:-
Halsband 50:-
Skinnsko 249:-

Totalt: 996:-

Kommentarer
Postat av: Lovisa

GRATTIS, DU VANN KÄTHES TÄVLING :D

2008-02-29 @ 16:11:05
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0