Snygg på stranden

Idag är det beach-tema! Mitt sjunde bidrag i Käthes tävling.


image9



 

Det är ganska bra att ha en bikini som går att kombinera med olika över- och underdelar. Då kan man få en "ny" bikini utan att behöva köpa både över- och underdel. Allt är från Haléns


Topp
149,90 :-

Bag 199:-

Jättebadlakan 89,90:-

Halterneckbehå (till bad). 2 stycken, 129,90:-/styck = 159,80:- 
Bikinitrosor. 3 stycken, 79,90:-/styck = 239,70:-

Totalt: 938,30:-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag fick jag förresten en anonym kommentar ang en av mina bidrag till tävlingen:

Snygg kombination av färger, men du kommer nog inte vinna eftersom det inte verkar som att någon läser din blogg. Sorry, säger bara sanningen...


Det känns lite tråkigt att höra sådant, men jag tänker inte ge upp. Om jag är en värdig vinnare så vinner väl jag oavsett hur många läsare jag har. Och om någon med 10000 läsare/dag är en värdig vinnare vinner väl hon/han. Att antalet läsare man har skulle påverka en tävling tycker jag låter helt galet, eller har jag fel? Påverkar det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0