Tävling hos Louise

Först vill jag bara säga: Jag har ingen modeblogg. Men jag har en tävlingsblogg (denna) och en vanlig blogg (http://majblomma.blogg.se/) :)

Hos Louise kan man nu vinna världens middag i Stockholm den 22 februari (inkl en riktigt galet lyxig goodiebag!).

Här är min motivering till varför jag ska vinna:
Jag har följt din blogg i några månader: fått följa med till Paris, letat efter den perfekta väskan, sett dina outfits och fått ta del av dina tips :) Alltså, jag är verkligen inte bra på mode (jag är inte urusel heller) men jag kan inte gå i smala höga klackar och går till vardags mest runt i mjukiskläder. Jag handlar alldeles för ofta kläder på rean som jag ser som riktiga fynd när jag köper dem, men sen använder jag dem aldrig! Så jag behöver verkligen de tips ni modebloggare kan ge mig och dessutom vore det verkligen spännande att träffa dig och de andra över en lyxmiddag - jag har aldrig varit på en sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0