Jag har inte råd med nya trosor.

Jag är med i en tävling hos Modefeber. Det är jag eftersom jag behöver nya trosor akut. Det här är en bild på hur många av mina trosor ser ut:



- Trasiga
- String
- Fula

Men jag lovar, ändå har jag på mig dem!! Är det då konstigt att jag inte känner mig sexig så ofta?

Jag bara måste vinna Modefebers tävling om ett påskägg fyllt 6 par trosor! Jag känner verkligen ingen som är i lika stort behov av trosor som jag. Ingen annan av mina vänner går runt i trasiga stringtrosor, förutom jag. Jag har dock verkligen inte råd att köpa nya trosor.

Jag har inte råd med någonting. Inte ens Lindex-trosor på rea. Jag sparar alla de pengar jag får av min studielån till sommaren så att jag då ska ha råd att betala hyra och mat.

Jag skulle bli så j*vla, sjukt glad om jag fick 6 par snygga spetsiga Hanky Pankys i min brevlåda och jag lovar att jag ska släga alla mina fula, trasiga trosor om jag vinner! Det har ni mitt ord på! Tänk om jag får känna mig lyxig, snygg och sexig igen och gå i trosor som jag inte ens kan drömma om med min budget!!



Tänd tre ljus ikväll för de två små änglarna Max och Saga och deras mamma Emma som kämpar för sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0